Yükleniyor...
Farmet Teknoloji, Phanes, coskun, Ercan_Usta, sezgin64, caponali

Go Back   Farmet Forumları > Üye Listesi

Misafir Misafir isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Banned

Ziyaretci Mesajı

Görülen Ziyaretci mesajı 1 to 10 of 22
  1. Misafir
    12-10-2010 - permalink
    Misafir
    Senin bir yazını okudum define yolunda ondan yazdım
    benim cihazda var modül şeklinde almanların kendi icadı bir şey datasheed yok bulamadım
  2. Ronin
    12-10-2010 - permalink
    Ronin
    yok ustad nedir o?
  3. gravite07
    16-07-2010 - permalink
    gravite07
    bendeki şu resimlere bi bak
  4. VRL61
    07-05-2010 - permalink
    VRL61
    S.a ustam hayirli günler nasilsin
  5. efekentli
    07-05-2010 - permalink
    efekentli
    tamamdır ustam ekledim
  6. çaylak
    28-04-2010 - permalink
    çaylak
    slm üstadlarım ben aranıza yeni katıldım ...
  7. Misafir
    31-03-2010 - permalink
    Misafir
    ben seni tanımam seni bilmem ama konuyu anlamak için senden bilgi alayım dedim sen adam yerine koyup adam gibi bir açıklama yapmadın kalktın üstüne sen kimsinki sana açıklama yapayım diyorsun ve kalkıp üstüne hesap soruyorsun ,
    seviyemizi koruyalımki saygımız baki kalsın
  8. ılgazlı
    31-03-2010 - permalink
    ılgazlı
    bakın hundai bey neden ilanım siliniyo anlam veremiyorum bana karsı bilmedigim bi gareziniz var sanırım bir daha yapmayacagınızı temenni ediyorum.
  9. gornova
    23-03-2010 - permalink
    gornova
    sitenin yabancısı oldugumdan benı bagısla üstad soracagım bazı sorular şunlar yuksek ve yamac bır tepede kaya yuvarlarken kayanın altından bır tas parcası koptu uzerınde isaretler oyularak yapılmıss ve batı tarafına yaklasık bır carpı isaretı uzunca oyulmus cızgıler var baktıgında baklava dılıme bezıyor bır de bu tepeye cıkmadan hemen yanında cesme bır de en en tepesınde bır cesme var dıger soracagım bır soru hoyuk gıbı yerde ev temelı atarken bır mezar ıle karsılastık agzında tek bır para var yanında da kafatasları bunlardan bır sey cıkarmı bana yardımcı olursan sevınırımm.. allaha emanet ol
  10. Farmet Teknoloji
    Çetin Bey selamlar, cihazınız hazır, istediğiniz zaman gelip alabilirsiniz.

    Hoşçakalın

İstatistik

Mesaj adeti
Ziyaretci Mesajı
Genel Bilgiler
  • Son Aktivitesi: 04-02-2011
  • Üyelik tarihi: 12-02-2010
  • Tavsiye Puanı: 3

Arkadaşlar

Arkadaşlar gösterme 1 to 1 of 1
Farmet Teknoloji Sistem Bilgisi Site Bilgileri (Alexa)
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.6.0 RC 2
www.farmet.net - Tüm Hakları Saklıdır.
kiralık dedektor | Farmet

İçerik sağlayacı paylaşım sitelerinden biri olan Farmet Forumları 5651 Sayılı Kanun’un 8. Maddesine ve T.C.K’nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Farmet hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler [email protected] adresi ile iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde Farmet yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatlarımız size dönüş yapacaktır.
!-- Yandex.Metrika counter -->