Yükleniyor...
Farmet Teknoloji, Phanes, coskun, Ercan_Usta, sezgin64, caponali

Go Back   Farmet Forumları > Profesyonel Defineci Bölümü > Mezarlar (Nekropoller)

Beğeni şeması1Beğeniler
Cevapla
LinkBack Seçenekler Stil
  #1  
Okunmamış 01-10-2010
cihangir28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Gelişmiş Üye
 
Üyelik tarihi: May 2010
Mesajlar: 124
Standart zemin altı kaya mezar yardım

s.a. ustalar kare ve yuvarlak oyma ile belirtili hakim tepede zemin altı kaya mezarının girişi hangi yonden olabilir? kuzeymi güneymi doğomu batımı
Alıntı ile Cevapla
  #2  
Okunmamış 01-10-2010
Ronin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Gelişmiş Üye
 
Üyelik tarihi: Jan 2010
Mesajlar: 1.360
Standart

Yaşantının başkentine de bakıyor olabilir.. Kesin birşey demek zor.. Oymaların önlerinde çakıl yığını, çöküntü, yığıntı gibi doğaya aykırı şeyler arayacaksın..
Tabi tam kayanın altından da olabilir..
Kesin şurdan olur demek olmaz...

Saygılar..
Alıntı ile Cevapla
  #3  
Okunmamış 01-10-2010
cihangir28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Gelişmiş Üye
 
Üyelik tarihi: May 2010
Mesajlar: 124
Standart

kayanın altında değil eminim cünkü önü düzlük birde eskiinsanlar burda bir yerde delik olduğunu delikten taş attılarını atılan taşın 2-3 saniye sonra yere düstüğünü söylüyorlardı kesin giriş toprak örtülü düzlükte
Alıntı ile Cevapla
  #4  
Okunmamış 01-10-2010
Misafir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Banned
 
Üyelik tarihi: Feb 2010
Mesajlar: 441
Standart

resimle bakalım değerlendirelim kardeşim
saygılar
Alıntı ile Cevapla
  #5  
Okunmamış 14-10-2010
ılgazlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Kayıtlı Kullanıcı
 
Üyelik tarihi: Feb 2010
Mesajlar: 34
Standart

zemin altı kaya mezarlarını bulmak oldukça basittir. mezar odasını yapmak için kazması gerekiyor haliyle odayı yapıp yukarı çıkarkenda dolduruyo bu dolguyu şileme yöntemi ile ne tarafa dolgu 1 m çapında yada 80 cm tahmini genişlik ve dolgu giderse orası girişidir. kazarken dolgu ve kis yani ana topragı takip ederek kazın L şeklinde odanın girişi varsa ön yüzünde kapagı önunuze gelir. gerisi size kalmış dikkatli temizlemek lazım cam eşya varsa ya baş yada ayak ucundan çıkar genelde dikkatli olun.
Alıntı ile Cevapla
  #6  
Okunmamış 14-10-2010
Gold - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Gelişmiş Üye
 
Üyelik tarihi: Jan 2010
Mesajlar: 430
Standart

Tepeden inilmez mi?Genelde Kise denk gelip bırakılıyor..Kisin nerde biteceği bilinmediği için sonuca varılamıyor..
Bu konuda daha geniş bilgi verirseniz faydalı olacaktır..
Ayrıca bu girişlerin doğu-batı diye bir yönü oluyor mu?
Alıntı ile Cevapla
  #7  
Okunmamış 15-10-2010
ılgazlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Kayıtlı Kullanıcı
 
Üyelik tarihi: Feb 2010
Mesajlar: 34
Standart

sayın gold bu dediginiz tepeden inme ile çok zor olacaktır ve çogu verde kis tabakada olmuyo yerli ana kayaların altında olur en basit yöntem dolguyu bulup oradan girmektir. oldukça basit bi iş yön olarak birbirini tutmaz yönleri aynı yerde 4 tene açtık zamanında hepsi bi noktada olmuyo yönü,
Alıntı ile Cevapla
  #8  
Okunmamış 15-10-2010
cihangir28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Gelişmiş Üye
 
Üyelik tarihi: May 2010
Mesajlar: 124
Standart

işte resimler altta düzlükte olsa gerek mezarlar
Eklenmiş Resmin önizlemesi
kopyasi-s6300967-jpg   resim8ns9-jpg   s6300971-jpg   resim4gr8-jpg   em5o0-8685164c11c5199fe8a37d79c2d07194-jpg  

Alıntı ile Cevapla
  #9  
Okunmamış 15-10-2010
cihangir28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Gelişmiş Üye
 
Üyelik tarihi: May 2010
Mesajlar: 124
Standart

ılgazlı usta nersi giriş??*???? birde sen şu yaptığın şişleme demirlerinin resmini çizsen iyi olur be ılgazlı usta birde sadaka bacası ddnen delikle giriş arasındaki mesafe ne kadar olabilir? çünkü bildiğim kadarıyla sadaka bacası girişe yakın olurmuş.........

Konu cihangir28 tarafından (15-10-2010 Saat 11:15 ) değiştirilmiştir.
Alıntı ile Cevapla
  #10  
Okunmamış 15-10-2010
cihangir28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Gelişmiş Üye
 
Üyelik tarihi: May 2010
Mesajlar: 124
Standart

Alıntı:
cihangir28 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
ılgazlı usta nersi giriş??*???? birde sen şu yaptığın şişleme demirlerinin resmini çizsen iyi olur be ılgazlı usta birde sadaka bacası ddnen delikle giriş arasındaki mesafe ne kadar olabilir? çünkü bildiğim kadarıyla sadaka bacası girişe yakın olurmuş.........
yuvarlak oymadaki murç işaretmi ???*
Eklenmiş Resmin önizlemesi
ek9a0-8685164c11c5199fe8a37d79c2d07194-jpg   s6301168-jpg   s6300969-jpg  
Alıntı ile Cevapla
  #11  
Okunmamış 15-10-2010
Gold - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Gelişmiş Üye
 
Üyelik tarihi: Jan 2010
Mesajlar: 430
Standart

sn.cihangir sanırım iyi bir alan tarama ile hedefe yaklaşabilirsiniz.Zaten mezar odası olduğu işaretlerden belli..Bu konuda strabonda açılmış kare oymalı bir işareti yayınlamıştı.Sanırım 20 adım kadar doğusunda çıkmıştı..
Sitede araştırırsanız bulabilirsiniz..
Alıntı ile Cevapla
  #12  
Okunmamış 15-10-2010
cihangir28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Gelişmiş Üye
 
Üyelik tarihi: May 2010
Mesajlar: 124
Standart

peki usta alan tarama diyorsun bildiğin bir marka varmı ???
Alıntı ile Cevapla
  #13  
Okunmamış 15-10-2010
Gold - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Gelişmiş Üye
 
Üyelik tarihi: Jan 2010
Mesajlar: 430
Standart

Ya boşluk bulucu bir cihazla tarayacaksınız..Yada en azından alantarama ile alanı daraltacaksınız.Çünkü gömü değil oda aryorsunuz..
msn mi ekleyin size yardımcı olmaya çalışacam..
[email protected]
Alıntı ile Cevapla
  #14  
Okunmamış 17-10-2010
ılgazlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Kayıtlı Kullanıcı
 
Üyelik tarihi: Feb 2010
Mesajlar: 34
Standart

kardeşim şiş ile o kayanın etrafını iyice bi şişle şiş dedigimiz T şeklinde 8mm hava çeligi ucu sivri üstüde su borusundan yapılma bi alet bu kadar kolay bi mezarlık yakalamışın orada tek degildir mezarlık orası. dolguyu bul devam şiş nereye rahat gidiyorsa genişçe orası girisi yok alan tarama yok sadaka bacası kim diyo her zemin altı kaya mezarında sadaka bacası olmaz. onu arama binde bi denk gelir o alan tarama işine diyecek söz bulamıyorum gına geldi artık.
Alıntı ile Cevapla
  #15  
Okunmamış 17-10-2010
izsürücü - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Forumdan Uzaklaştırılmıştır
 
Üyelik tarihi: May 2010
Mesajlar: 165
Standart

Alıntı:
cihangir28 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
yuvarlak oymadaki murç işaretmi ???*
evet arkadaşım batı yönüne 7 veya 10 mt.de araştırmanı yap,kaya altı mezar var.
kaya mezarodaların kapıları genellikle DOĞU ve BATI yönüdür.
Alıntı ile Cevapla
  #16  
Okunmamış 17-10-2010
izsürücü - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Forumdan Uzaklaştırılmıştır
 
Üyelik tarihi: May 2010
Mesajlar: 165
Standart

eğer 7-10mt.bir şey bulamazsan,BATI yönüne 70 veya 100mt.mesafede,araştırmanı yap
Alıntı ile Cevapla
  #17  
Okunmamış 17-10-2010
Gold - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Gelişmiş Üye
 
Üyelik tarihi: Jan 2010
Mesajlar: 430
Standart

Ilgazlı kardeşim senin şiş yöntemini takip ediyorum..Artılarını eksilerininde farkındayım..
Profosyonellikte tek yöntem yetersizdir.Öyle mezarlar varki üstten hiçbişey anlayamazsın..Nereleri şişleyecksin..1 dönüm araziyi mi?

Eğer alanda boşluk varsa çubuk sistemi ona yardımcı olacaktır..Ve daha sorada şişlemeni yapabilirsin..Eğer mezar odası değil yada mezarda boşluk yoksa ozaman çubuklardan fayda göremezsin..
Öyle mezarlar varki 4 metrede..2 metresi yumuşak toprak altı 1 metre kis..Kise zaten şiş işlemez.. cep yönetmi mi yapılmıştır?..Yumaşak yerini bulsan bile girişi 4 yönün neresinde?..Ve kis tabakası nerde bitiyor?Mezar odası tunellimidr?Tunelli ise girişi nerdendir?Bunlar kolay değil..
1-2 metrelik mezarları zaten cihazlarda hallediyor.

Konu Gold tarafından (17-10-2010 Saat 02:23 ) değiştirilmiştir.
Alıntı ile Cevapla
  #18  
Okunmamış 17-10-2010
izsürücü - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Forumdan Uzaklaştırılmıştır
 
Üyelik tarihi: May 2010
Mesajlar: 165
Standart

gold arkadaş şişleme konusunda haklısın,

Konu izsürücü tarafından (17-10-2010 Saat 02:44 ) değiştirilmiştir.
Alıntı ile Cevapla
  #19  
Okunmamış 17-10-2010
cihangir28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Gelişmiş Üye
 
Üyelik tarihi: May 2010
Mesajlar: 124
Standart

yahu alan tarama diye dürtlü yada ikil çubukları diyorsanız onlar fasa fiso ben onları kullandım.. beş para etmez bana iyi bir EMİ CİHAZI lazım öyle her yeri şişlersek vucut geliştime sampiyonu bile olabiliriz... alan taram cihaz diyorsanız bilmem
Alıntı ile Cevapla
  #20  
Okunmamış 19-10-2010
ılgazlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Kayıtlı Kullanıcı
 
Üyelik tarihi: Feb 2010
Mesajlar: 34
Standart

Alıntı:
Gold Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Ilgazlı kardeşim senin şiş yöntemini takip ediyorum..Artılarını eksilerininde farkındayım..
Profosyonellikte tek yöntem yetersizdir.Öyle mezarlar varki üstten hiçbişey anlayamazsın..Nereleri şişleyecksin..1 dönüm araziyi mi?

Eğer alanda boşluk varsa çubuk sistemi ona yardımcı olacaktır..Ve daha sorada şişlemeni yapabilirsin..Eğer mezar odası değil yada mezarda boşluk yoksa ozaman çubuklardan fayda göremezsin..
Öyle mezarlar varki 4 metrede..2 metresi yumuşak toprak altı 1 metre kis..Kise zaten şiş işlemez.. cep yönetmi mi yapılmıştır?..Yumaşak yerini bulsan bile girişi 4 yönün neresinde?..Ve kis tabakası nerde bitiyor?Mezar odası tunellimidr?Tunelli ise girişi nerdendir?Bunlar kolay değil..
1-2 metrelik mezarları zaten cihazlarda hallediyor.
sayın gold benim asıl işim mezardır.mezar olan yeri buldunmu şiş ile hepsi bulunur biz dolgudan kazarız 1.5m lik şiş ile 4 metrede olsabile mezar bulunur. cep yöntemi yapmak içinde o topragın kazılması gerekir kisin bi yerinden illakı kazıp mezar odasını yapar benim görmedigim mezar tipi yoktur. yine diyorum mezarda şişten başkası iş yapmaz. 1 2 m mezarları cihazda hallediyor demişsiniz vallahi öyle bi cihaz görmedim ben alan tarama adı altında ne varsa çöp çubuk elyapımı yok elektronik neyse bire bir mezarda denedik tık yok. onlara inanmıyorum en mantıklısı bizim kullandıgımız yöntem sıfır hata çünkü ayrıca sandık mezar ların bile çogunda boşluk olmaz boşluk bulan bi cihaz varsa bile anca mezarların % 20 sini bulursun
Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Etiketler
altı, kaya, mezar, yardım, zemin

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Zemin altı kaya mezarı ? yenidefineci Mezarlar (Nekropoller) 5 07-12-2016 09:31
Zemin Altı mezar yardım defineci59 Define İşaretleri Çözümleri 6 08-08-2016 07:40
Kaya altı mezar girişi nasıl bulunur Joker42 Define İşaretleri Çözümleri 1 18-03-2016 06:03
zemin altı oda mezarlar birdal65 Ölü Gömme Gelenekleri ve Mezar Çeşitleri 26 18-03-2016 06:03
Zemin altı Kaya Mezarı ve Son Çözüm Farmet Teknoloji Define İşaretleri Çözümleri 2 26-09-2015 08:22

Farmet Teknoloji Sistem Bilgisi Site Bilgileri (Alexa)
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.6.0 RC 2
www.farmet.net - Tüm Hakları Saklıdır.
kiralık dedektor | Farmet

İçerik sağlayacı paylaşım sitelerinden biri olan Farmet Forumları 5651 Sayılı Kanun’un 8. Maddesine ve T.C.K’nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Farmet hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler [email protected] adresi ile iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde Farmet yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatlarımız size dönüş yapacaktır.
!-- Yandex.Metrika counter -->